Migdały typu karmel

Migdały powszechnie nazywane są orzechami, jest to błędne stwierdzenie, ponieważ są to ziarna migdałowca. Drzewo to występuje głównie w Azji Zachodniej, Afryce północnej, Ameryce oraz także w krajach europejskich z ciepłym klimatem takimi jak Hiszpania, Portugalia, Chorwacja lub Macedonia. 100g migdałów dostarcza nam całodzienne zapotrzebowanie na tłuszcze. Migdały są również bardzo odżywcze i wysokoenergetyczne, a także prozdrowotne. Dzięki temu zaliczane są to grupy Super Jedzenia. W niektórych kulturach migdały uważane są za afrodyzjak.

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Spichlerz Zdrowia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Czas realizacji: 2 dni
    Cena
  • szt.
  • Cena katalogowa: 12,99 zł
  • Rabat: -0,65 zł (5 %)
  • 12,34 zł
Produkt został zamówiony 320 razy.

Termin przydatności : Nasze produkty są bardzo świeże, zatem ich terminy przydatności są bardzo długie.

Kraj pochodzenia: USA

Sposób przechowywania: przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.

Opakowanie typu Doypack  z zamknięciem strunowym, wielokrotnego użytku. Dzięki możliwości zamykania woreczka po każdym użyciu,  produkt zachowuje bardzo długo świeżość.

Opis produktu

Migdały łuskane odmiany California Carmel US No.1 (Supreme), wielkość 27/30

Wygląd

Migdały jednolite pod względem odmiany oraz klasy i kalibru, suche, słodkie, zdrowe, dobrze wykształcone, czyste. Kolor - migdały o kolorze kości słoniowej i barwie skórki pomarańczowej do ciemnopomarańczowej Konsystencja Chrupka. Smak i zapach  Składniki Migdały łuskane.

Migdały powszechnie nazywane są orzechami, jest to błędne stwierdzenie, ponieważ są to ziarna migdałowca. Drzewo to występuje głównie w Azji Zachodniej, Afryce północnej, Ameryce oraz także w krajach europejskich z ciepłym klimatem takimi jak Hiszpania, Portugalia, Chorwacja lub Macedonia. 100g migdałów dostarcza nam całodzienne zapotrzebowanie na tłuszcze. Migdały są również bardzo odżywcze i wysokoenergetyczne, a także prozdrowotne. Dzięki temu zaliczane są to grupy Super Jedzenia. W niektórych kulturach migdały uważane są za afrodyzjak.

Migdały w kuchni

Możliwości wykorzystania migdałów w kuchni jest bardzo wiele. Mogę one służyć jako zdrowa przekąska między posiłkami, dodatek do wielu deserów lub dań głównych. Są one niezwykle pożądane ze względu na swój delikatny smak i chrupką konsystencje. Migdały są pokarmem wysoko kalorycznym, w jednym migdale znajduję się aż 9 kalorii, nie oznacza to aby osoby na diecie odchudzającej miały je odstawić, ponieważ zawierają one dużo składników odżywczych, które są niezbędne dla osób będących na tego typu dietach.

Bogactwo witamin i minerałów

Witaminy

Tiamina  – 0,205/0,191 mg

Ryboflawina – 1,138/0,711 mg

Niacyna  - 3,618/3,500 mg

Witamina B6  - 0,137/0,115 mg

Kwas foliowy  -  44/49 µg

Witamina E – 25,63/23,75 mg

Witamina A  - 2/7 IU

Minerały

Wapń  – 269/236 mg

Żelazo  - 3,71/3,28 mg

Magnez  - 270/268 mg

Fosfor  - 481/481 mg

Potas - 733/659 mg

Sód  – 1/19 mg

Cynk  - 3,12/2,97 mg

Migdały w walce z cukrzycą

Migdały są bogate w witaminę E oraz NNKT , które przede wszystkim obniżają poziom cholesterolu LDL, głównie u osób ze stanem przedcukrzycowym oraz redukują ryzyko zachorowania na cukrzyce typu 2. Wynika to z badań naukowców z amerykańskiego Loma Linda University. Ziarna migdałowca poprawiają również poziom odpowiedzi organizmu na insuline.

Migdały w wróg zaparć

Migdały dzięki temu, że są bogaty źródłem błonnika, wpływają na prawidłową pracę jelit. Należy jednak pamiętać aby konsumpcji migdałów towarzyszyła duża ilość wody.

Migdały a układ moczowy

Szczególnie polecane są migdały osobą chorującym na układ moczowy. Często wprowadzany jest do diety przy chorobach dróg żółciowych. Szczególnie duże sukcesy święcą one przy chorobach, takich jak kamienie nerkowe, czy zwężenie cewki moczowej. Świadczy to o tym, że ziarna migdałowca są znakomitym środkiem, który pozytywnie wpływa na układ moczowy.

Poprawa pracy mózgu

Dzięki zawartej w migdałach witaminie E, sprawiają one, że poprawia się praca naszego mózgu. Ich spożywanie wpływa pozytywnie na kojarzenie faktów, lepsze zapamiętywanie liczb lub wydarzeń. Ponadto za sprawą zawartego w sobie cynku chronią komórki mózgowe przed różnymi uszkodzeniami, które mogą wywołać wolne rodniki. Migdały zawierają również witaminę D, która wpływa na lepszą regeneracje komórek nerwowych. Co więcej zbadano również ich pozytywny wpływ na zmniejszenie ryzyka zapadnięcia na chorobę Parkinsona.

Zdrowe i twarde kości

Głównie za sprawą zawartych w migdałach fosforu i wapniu wpływają one na prawidłowym utrzymywaniu kości w zdrowej kondycji. Ponadto bardzo skutecznie działają one przeciwko Osteoporozie. Ciekawostką jest, że olejek migdałowy wsmarowany w skórę niemowlęcia wzmocni jego kości.

Wpływ migdałów na serce

Udowodnione jest, dzięki licznym przeprowadzonym w tej kwestii badaniom, iż migdały działają wyśmienicie na nasze serce, zmniejszając ryzyko rozwoju różnych chorób tego narządu. Zawarte w migdałach składniki takie jak witamina E, NNKT , blonnik minimalizuje bowiem odkładanie się w organizmie złego cholesterolu. Jednocześnie zmniejszają ryzyko powstawania zakrzepów i wpływają na regulację ciśnienie tętniczego oraz poprawiają krążenie. Powyższe informacje potwierdzają, że regularne spożywanie migdałów to zdecydowanie krok w trosce o zdrowe serce.

Migdały w diecie

Migdały zalecane są w diecie DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension), którą stosuje się w celu zapobiegania zbyt wysokiemu ciśnieniu tętniczemu. Taki sposób odżywiania rekomenduje National Institutes of Health and the American Heart Association.